کلینیک لاغری - دستگاه لاغری موضعی - دکتر نیره کابلی

دریافت رژیم لاغری,دریافت رژیم چاقی,دستگاه لاغری موضعی

کلینیک لاغری - دستگاه لاغری موضعی - دکتر نیره کابلی

دریافت رژیم لاغری,دریافت رژیم چاقی,دستگاه لاغری موضعی

  • ۰
  • ۰

قسمت پایینی صورت

قسمت پایینی صورت جایی است که بیش از سایر بخشها توسط چربی ها پوشیده میشود. تمرینات زیادی برای از بین بردن چربی های این ناحیه وجود دارند، پیش از شروع تمرینات چند حرکت کششی ساده صورت انجام دهید.

با اخم کردن شروع کنید، در حد توان اخم کنید و در همان حالت تاجایی که میتوانید لبخند بزنید و 5 ثانیه در این وضعیت بمانید و بعد 5 ثانیه به صورت خود استراحت دهید. این حرکت را برای 5 مرتبه تکرار کنید. برای انجام تمرینات گونه، لپ خود در حد توان به داخل محوطه دهانی بکشید ( چیزی شبیه حالت ماهی ) و 10 ثانیه نگهدارید، 5 ثانیه استراحت کنید و برای 10 مرتبه این کار را تکرار کنید.

برای درگیر کردن ناحیه چانه، سر خود را تا جای ممکن به سمت پشت ( عقب ) بکشید تا چانه و گردن شما کشیده شود و به آرامی و با دقت بوسیله دست ماهیچه های ناحیه را ماساژ دهید.

 

تمام صورت

اگر وقت کافی برای انجام تمرینات اختصاصی هر بخش از صورت ندارید، تمرینات تمام صورت میتوانید تمام ماهیچه های صورت را درگیر کند. با وجود اینکه این تمرینات مانند تمرینات بالا و پایین صورت نتیجه بخش نیستند ولی انجام آنها نیز خالی از لطف نیست. این تمرینات را با مچاله کردن صورت شروع کنید، تصور کنید که یک لواشک یا آلوی ترش خورده اید!! در این حالت صورت شما باید چروک شده باشد و 10 ثانیه در این حالت باقی بمانید. چشمها و دهان باید بسته باشند. سپس چشم ها و دهان را باز کنید ( تاجایی که میتوانید ) و 10 ثانیه نیز در این وضعیت باقی بمانید. ماهیچه های صورت را آزاد کنید و اجازه دهید استراحت کنند. لبهای خود را غنچه کنید و در همان حالت از سمت راست به چپ و از سمت چپ به راست حرکت دهید، برای هر جهت 5 بار این کار را تکرار کنید. با کمک گرفتن از فک پایین، چانه را به سمت جلو هل دهید و 5 ثانیه نگهدارید. در انتها لبخند یکطرفه بزنید ( حالت نیشخند ) بدون اینکه دهان شما باز شود ( لبها از یکدیگر جدا نشوند ) و برای هر سمت 10 ثانیه زمان صرف کنید و در نهایت استراحت کنید و با انگشتان دست، ماهیچه های صورت را ماساژ دهید.

 

لاغر کردن صورت

 

مشاهده مقاله اصلی در سایت منبع : ورزش هایی برای لاغر کردن صورت

برای مشاهده مطلب در مورد دستگاه لاغری موضعی پاور شیپ 2 اینــــجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطلب در انواع دستگاه های لاغری موضعی اینــــجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی